Midsummer Night Dream
Midsummer Night Dream
Director: Aleksandar Popovski
Translation: Milan Bogdanović
Translation edited: Joseph Torbarina
Playwright: Dubravko Mihanović
Set designer: Numen
Costume design: Jelena Proković
Music: Kiril Džajkovski
Choreographer: Dasha Rashid
Lighting Design: Zdravko Stolnik
Language Advisor: Durda Škavić
Tumbling: Iva Dragan Peter and Christian Rene Peter
Accompanist: Ivana Srbljan
Assistant Costume Designer: Marita Ćopo
Photos: Tone Stojko
The visual identity of the show: Vanja Cuculić / Studio Cuculić
Cast:
Theseus, Duke of Athens: Hrvoje Hatter
Hippolyta, the Amazonian queen, Theseusfiancee: Ksenija Pajic
Aegean, Hermia’s father: Janko Rakos
Lysander: Francis student
Demetrius: Sven Sestak
Hermia, Aegean daughter: Bojana Gregoric Vejzović
Helena: Natasa Janjic
Dunja: Nenad Cvetko
Shaft: Ozren Grabarić
Flute: Janko Rakos
Gubac: George Grub
The hungry: Filip Sovagovic
Spretko: Ivan Djuricic / Sinisa Ruzic
Oberon, the fairy king: Hrvoje Hatter
Titania, the fairy queen: Ksenija Pajic
Puk, elf: Pero Kvrgić
Sprite and fairies: Christian Rene Peter, Iva Dragan Peter / Nikolina Komljenović, Jadranka Žinić Mijatović
Stage Manager: Ina Krklec / Snjezana Majdak
Prompter: Snjezana Majdak
Premiere: December 21, 2007.
Last performance: 28. rujna 2015.
Son na letnata nokj-Vilijam Шekspir
Dramsko kazalishte Gavela, Zagreb, Hrvatska
Премиера: 21 dekemvri 2007
Гостување:
Драма, Љубљана, Март, 2008,
Покани за гостувања:
Пула 2008-03-21
Меѓународен фестивал во Риека
…Оваа представа за мене е борба за илузија Во деведесеттите години, со ерозија на вредностите, театарот стана депоетизиран илузијата е брутално набркана, малку добри претстстави се случија од желбата магијата да се исфрли од сцената. Една од ретките примери е претставата Cleansed од Сара Кејн во режија на Вадековски. Тој не се натпреваруваше со радикалноста на текстот, туку напротив го направи поетичен. Моѓта на некои луѓе да ја видат убавината таму кадешто ја нема е ретка доблест, таквите луѓе го движат светот. Денес за жал единствена работа којашто не може да помине незабележано е крвта. Пролееш ли крв значи дека си забележан. Агресијата е доминантна комуникација. Ако не си агресивен, значи не учествуваш во животот и дека не си амбициозен. Не мислам дека Шекспировите ликови се лишени од агресија, но тоа не е единствената сила да го прават она што го прават…
Сон, илузија љубов идеологија се елементи од кои за мене е составен овој текст. Неговата радикалност денес ја гледам во нашето негирање или напуштање на сонувањето. Денес не се наоѓаат соништа на пазар. Светот на убавината, прекриен е со тешка завеса, позди која ретко завируваме. Таа завеса може да се сфати различно, но и соништата и театарот се зад нејзината друга страна. Во мојата земја се сретнувам со многу малку сонувачи, а оние кои спијат ги има многу.